REGULAMIN PORZĄDKOWY KORZYSTANIA Z KOMPLEKSU BOISK SPORTOWYCH
„MOJE BOISKO – ORLIK 2012”
- Boiska są czynne w następujących terminach:
a) planowane zajęcia szkolne dla uczniów Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr 13 w Tarnowskich Górach odbywają się w miesiącach I –VI i IX – XII, poniedziałek – piątek: godz. 8:00 – 15:00,
b) boiska dostępne są dla wszystkich chętnych od poniedziałku do niedzieli zgodnie z comiesięcznym harmonogramem. - Zajęcia sportowe koordynuje pełniący dyżur administrator.
- Dopuszcza się możliwość rezerwacji korzystania z boiska u administratora obiektu.
- Korzystanie z boisk jest bezpłatne.
- Osoby przebywające na boiskach mogą korzystać z pomieszczeń socjalnych.
- Teren jest objęty ciągłym monitoringiem.
- Warunkiem korzystania z obiektu jest posiadanie odpowiedniego stroju sportowego i obuwia sportowego. Na boisku piłkarskim dopuszcza się obuwie z małymi korkami z tworzywa sztucznego oraz obuwie typu halowego, a na boisku z nawierzchnią poliuretanową tylko obuwie typu halowego.
- W celu zapewnienia bezpieczeństwa użytkownikom i korzystania z boisk zgodnie z ich przeznaczeniem zabrania się:
– używania butów piłkarskich na wysokich i metalowych korkach i kolców,
– wprowadzania i użytkowania sprzętu innego niż zgodnego z przeznaczeniem boisk, np. rower, motorower, deskorolka, rolki itp.,
– niszczenia urządzeń sportowych i płyty boiska,
– wchodzenia na ogrodzenie i urządzenia sportowe,
– palenia tytoniu, spożywania alkoholu,
– zaśmiecania, wnoszenia opakowań szklanych i metalowych,
– przeszkadzania w zajęciach lub w grze,
– zakłócania porządku i używania słów wulgarnych,
– wprowadzania zwierząt,
– korzystania z boisk bez zgody administratora obiektu. - Rozstrzygnięcia dotyczące zgodnego z postanowieniami pkt. 8 korzystania z boisk podejmuje administrator obiektu, który w zależności od sytuacji może:
– nakazać zmianę obuwia i stroju na sportowe,
– zwrócić uwagę na niewłaściwe, niezgodne z regulaminem zachowanie,
– nakazać opuszczenie terenu boisk i szkoły. - Poza planowymi zajęciami wymienionymi w pkt.1 a:
– Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 13 nie ponosi odpowiedzialności za wypadki powstałe w trakcie korzystania z obiektu,
– użytkownicy korzystają z boisk na własną odpowiedzialność i odpowiadają materialnie za wyrządzone szkody na zasadach określonych w odrębnych przepisach. - Korzystający z obiektu są zobowiązani do przestrzegania regulaminu, a w szczególności do uwag administratora obiektu.
- Za nieprzestrzeganie niniejszego Regulaminu grożą następujące sankcje:
– usunięcie z terenu obiektu,
– zakaz z korzystania z obiektu.
Sankcje egzekwowane są przez administratora obiektu. - Administratorem obiektu jest Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 13 w Tarnowskich Górach, przy ul. Armii Krajowej 1, tel. (0-32) 284 – 17 – 70.
- Skargi i wnioski przyjmuje i przekazuje do rozpatrzenia Dyrektorowi Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr 13 w Tarnowskich Górach, przy ul. Armii Krajowej 1, tel. (0-32) 284 – 17 – 70.